zondag 1 juni 2008

on top of things

Het paniekerige stressy gevoel van de voorbije weken is verdwenen! Ik heb eindelijk weer het gevoel dat ik alles onder controle heb, I'm back on top of things! Nog twee weekjes hard labeur (wat dan eigenlijk nog relatief is) en daarna heb ik weer zeeën van tijd om te besteden aan allerlei leuke dingen...
Het evenwicht in mezelf is voorlopig weer hersteld. Niets brengt me momenteel van mijn stuk! Ook Zij niet meer. Die relatie is wat mij betreft perfect nu. As I already knew: alles gaat voorbij. Soms duurt het alleen wat lang (en geduld is absoluut geen deugd die ik bezit).
Wat ik ook reeds langer weet dan vandaag: er komt ook altijd wel weer iets of iemand nieuw aangewaaid om mijn zopas herwonnen evenwicht te verstoren. Steeds externe factoren die aan mijn innerlijke stabiliteit komen knagen tot het weer wankelt. Maar dat zien we wel weer wanneer het zich aandient. En van mij mag dat nog lang wegblijven. Ik voel me goed, zo on top of things!

Geen opmerkingen: