zondag 17 augustus 2008

eeuwig vakantie

Way too 'poppy', afschuwelijke clip, maar toch een nummer om te bewaren...
Brengt steeds een glimlach op m'n gezicht!

Het einde van zorgeloze tijden is in zicht. Dat is goed nieuws en dat is slecht nieuws. Het zal goed zijn voor mijn overbelaste lever, mijn langzaam stervende hersens, mijn mega mindy slaaptekort, mijn slechte eetgewoontes, mijn blog waar ik nu geen tijd meer voor maak, mijn rekening die vreselijk droog staat. Het is echter slecht nieuws voor mijn sociaal leven, voor mijn partner waar ik minder tijd voor ga hebben, mijn stressgehalte dat enorm zal stijgen, het feestgehalte dat enorm zal dalen, de tijd die veel te snel zal gaan...

Ik zou kunnen wennen aan 'eeuwig vakantie'! Ik zou het alleen niet erg lang kunnen volhouden zo... Binnenkort weer tijd voor bezinning, wanneer al de alcohol uit mijn lichaam gevloeid is en ik weer helderder kan denken. Wanneer het leven niet meer enkel feest is (maar toch nog erg vaak ;)).

Geen opmerkingen: